BaraMoaaa

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa - 31 oktober 2010 12:20

heeej :D<3



Idag så ska jag vara med marria. Vi sak sova ööver idag .

Det ska bli jätte kul . :D
 så sanrt ska jag åka tilll henne. Men nu ska jag ääta Chickinuggens (stava)

Vääldigt gott faktikst .


Men hhhej då alla glaada määnniinksoor .


ÄR FRISK IGEN ! (a) 

  

Av Moa - 29 oktober 2010 17:04

hhej . <3



Nu har man H Ö S T  L O V ? ;o


Idag igen mennar jag att jag har variit hemma igen från skolan . 

Det fattade nog ni sjäälv oxå xd.

Men nu sitte jag här och ääter glaaasss    

Docktorn sa att jag skulleääta lite glaaass så mamma köpte eett paket glaass till mig Men imonn är det tävling för mina kompisar . Lycka till nu tjejer .

Igentligen Skulle jag vari med om jag skulle vart med på gympan i tis-ons :( .

men då var jag ju sjuk :( så  jag kom inte med i ngt varv för att jag inte var med .

Jajja, men kanske ska kolla , jag vet inte xd .

Men nu ska jag ääta klart min glaaasss    


Pusss & många  kramaar 

   finifn :D

Av Moa - 28 oktober 2010 13:07

   Veckans Fråga (aa'


- Vad tycker du bäst om Vinter? (: 

- Kommentera nu för faan :)

Av Moa - 28 oktober 2010 13:00

hhej ): <3


Nu fick man reda på att jag har ngt virus sak i halsen .   

Asså att är åt helvete tycker jag . -.- Jag kommer inte till skoolan imon heler .

Och jag missar jätte mkt nu i skoolaaan !! 

Men nu sitter jag här och täncker om jag ska föölja med till Tävlingen, men jag vet ju inte om jag kan , men jag vill ju vara med   

Jag får täncka på det lite senare .


Men idag ska jag gööra Veckans Fråga (:

För jag har inget att gööra xd .


9-10 veckor kvar tills det är Jul-lov ! ;o 

   Har inga bra bilder , (Leos dator)

Av Moa - 27 oktober 2010 15:54

hhej . -.-


Har inte haft ngt internet på 3-4 dagar . Men nu funkar internet .

Det kanske inte fuunkar i mellan ååt . 

Men nu sitter man här och är sjuuk    Feber hade jag igår - 38,6 -.- och ont i halsen + ont i huvudet   

Hataaar att vara sjuuk . Jag har både missat Matte provet och Gympan . OCh det ska snart vara Tävling .  


Men nu ska jag gå och kolla på tv eller ngt och villa -.- Har sjuukkt ont i huvudet.   


Puuuuss & Kraaammmar fråån moooa den sjuuka (L) <3



Ps. Har ingen bild :8 <3


Av Moa - 23 oktober 2010 08:55

heej  ;) 


Idag ska jag till stan ed mammii ! :) Vi ska leta efter skoor till mig   

Sen ska jag ha Gympaa idag xd . EFTER  gympan så ska jag åka hem och ducha sanbbt och sen  ååka till maaaja .    För vi ska sova öövver idag . Feett kuul .

Men nu ska jag ääta frkost så det blev ett litet sanbbt inlägg nu xd .

(Kommer ta med mig webben & Kamran till maja, så det blir bilder oxå)


Har det gött nu . :D<3


/ Moaa ♥

   En fiinfin bild på oss ! :)<3

Av Moa - 22 oktober 2010 19:31

heellluw , <3


Idag så var jag, Maja, Bea & Emma på arosfortet . Det var väldigt kul xd <3

sen blev vi lite sugna på ngt så vi köpte varsin glaaassss . 

Fast emma hade tappat sin 50 lapp :( <3

Stackars dej Emma (L) §

Men nu sitter man här och har äätit mat . Det var gott den  matteeen xd .

Men jag har glömmt vad maaateeen heter xd .

Idag är det ochså Fredagsmys . Jag ska nog få ngt gott sen xd .

Imon så kommer jag sova över med Bäsat vänneeen . Maaajja <---- kolla §


Nu ska jag fortfarade njuta av min underbara dag .


Puss , <3

  

:(

Av Moa - 21 oktober 2010 17:42

hhej . Idag trodde jag att jag skulle få min Spanska bok -.- 

Men det fick jag nnte . hatar det , 

Jag skulle taaatt en bok från första början . 


Detta var ett ganska onödigt inlägg xd , 


hhej då . -.-

Presentation


Följ mig på http://moaabreitholtz.blogg.se/

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du att ha Fredagsmys hemma hos dig eller hos en kompis ? :p
 Ja, såklart
 Jaa .
 Neeej .
 Neej, värkligeen inte .
 vet inte .
 Kanske det, kanske inte .

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://moaabreitholtz.blogg.se

hej, jag heter Moa & du har just kommit in på fel blogg! Var vänlig och går in på min nyaste blogg!
http://moaabreitholtz.blogg.se 


Ovido - Quiz & Flashcards