BaraMoaaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Moa - 29 augusti 2010 17:32

   Spindel  :)

   Spindel :)

   Humla :)   Humla :)

 Flugor :)   Fluga :)

   Snigel ... "!"

   Kor :)   Ko :)


Blommor . :)

   en blomma som nnte har kommit ut xd :)

   En vaker blomma xd HHAHHA :D

  

Suddig blomma  , :)


Växter tiiep xd .


   Blad . <3

   brännnesla (stava) hahhahaha :D   en växt xd <3




så det var det xd §§<3



Av Moa - 29 augusti 2010 15:29

 

webbade med  söötiisen :))<3

         mmaja <3    

               

hhej !! §§§§

som ni serså har jag vriit med mmaja oh Vi har taggiiit lite koort xd :D <33  jag skka  ta ett inlägg till med tiipe djuur & blommor xd <3

MEN ÄÄLSKAR DIG MMAJA (L)<333


Kram Kraam <3 

Av Moa - 28 augusti 2010 17:36

hhej ... iidag så  hade  jag gympa  :D det var jätte roliigt vi köörde  trampet (stava) :D<3  och såånt & liite  fristående oh styrka xd <3 jaa , men imon så skka  jag nog vara med mmaaja bäästa vään :D <3333 jaa, det kanske kmr biilder   ;oo vem vet xd ;D<33 

Men nu så ääter jaag liite GODIIIS :D <3 Faaan vad gött xd <3

 Jaa men nu vet jag nnte vad jag skka skriiva så hhej då :D<333


Kram Kraam <3

  bjuder på bilden!

Av Moa - 27 augusti 2010 17:27

hheeejheej <3 

Idag så böörjade kl . 8:20 -.-' xd  sen hade vi olympiska ---! nååntiing xd :D<33

hahhah det var gaanska roliigt xd <3 

Ja , men nu så webbar man  med mmaaria ,  leeeea , mmatilde & mmmaaja <3 (L)

hahha men Anna & jag skka sova över 1 natt xd :D<33

Av Moa - 24 augusti 2010 15:24

hhej . iidag så gjoorde vi tårta i skoolan xxd <3 Det var aas gott   

Jaa, men sen så var jag i datasalen och vah inne däär på skooolan xd <3

meen iidag så börjar på Gumpaa :D:D <3 ÄNTLIGEN ! :D <33

Men nuu skka jag ååka hhej då (till gympan) <33333333


Kram kraam MOaa <3

  

Av Moa - 23 augusti 2010 07:32

hhej alla blogg tittade <3 Igåår så giick vi på biio Jag  Gabbi  &  Maja <3 Vi kollade på Vempyrer suger xd <3 den vaaaar asss braa xd <3 KOLLA! på den xd <3

Men jaja ! jag kmr ha denna designen idag oxå och imon oxå ! så  ni vet det . men jaa ! idag böörjar skooolan ! -.-' Fast det skka blii kul att träffa alla kompiisar ! vi böörjar 9:00 och sluutar 12:00 <3 xd jaa, och sen kmr jag hem elr så är jag hoss ngn :oo jag vet nnte xd meen nu skka jag ääta frukost så hhej då ! <3   

Av Moa - 22 augusti 2010 12:07

hhej . idag kanske jag skka gå på biio med Gabriella Majja & kanske henke :S <3 

jaa men  som sagt så har jag fått en väldiigt duktig design som har gjoort en design till mej och hon heter Angelica ! ni kommer till bloggen --> HÄR! :) har en sån trevliig dag nu :)<3 


DAGENS FRÅGA :
Gillar ni min bloggplats ? . <3 



Kram Kram MOa <3


Av Moa - 21 augusti 2010 20:00

 

Maja & Gabriella <3

   Gabriella <3

 

Jag :$

   Jag  mmaja & Gabriellaa   Jag & Gabriella   Jag Gabriella och maaja som fotar xd <3   Sööta Gabriella och Fuula jag xd <3

   Sööta mmaja <3

  

Gabriella <3



Ja . som ni ser har jag variit med Maja och Gabriella :P älskaar eer ! <3


Kram kram Moaa <3

Presentation


Följ mig på http://moaabreitholtz.blogg.se/

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du att ha Fredagsmys hemma hos dig eller hos en kompis ? :p
 Ja, såklart
 Jaa .
 Neeej .
 Neej, värkligeen inte .
 vet inte .
 Kanske det, kanske inte .

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://moaabreitholtz.blogg.se

hej, jag heter Moa & du har just kommit in på fel blogg! Var vänlig och går in på min nyaste blogg!
http://moaabreitholtz.blogg.se 


Ovido - Quiz & Flashcards